Gelinimiz 2. Çocuğuna 20 haftallik hamile. Bu haftada plasentanin rahmi kapattığı söylenmiş.kanama riski olduğunu dikkat etmesi gerektiği söylenmiş. Hafta geçtikçe yukarı çıkabileceği söylenmiş . Sezaryen doğum yapabileceği söylenmiş. Her an kanama olabilir dikkat etmelisin denmiş baya endişelendik. Bu durumu yasayan atlatan doğum yapan var mı acaba ???