moom222 Kızlar benm tüp bebek doktorum onuncu haftada bırak dedi ama kadın doğum doktorum muayeneye gelene kdar on ikinci haftaya kadar kullan dedi ben hangisini dinlemeliyim.bebege zararı olur mu progestan 50 mg ampul kullanıyorum üç günde bir progestan iğne vurduruyorum birde Lutinus fitil kullanıyorum sabah akşam 100 mg tecrübeli anneler paylaşa bilir mi bilgilerini şuan on haftaligim tam
mirage333 moom222 ben günde 2 ampül igne, 3 tane de fitil kullaniyordum progestan. Tup bebek doktorumda, gebelik takibi doktorumdq ikiside 12. Haftaya kadar dediler progestan igneyi bugun bıraktık oyüzden, fitile devam ediyorum.
moom222 mirage333 bıraktıktan sonra. Bir problem olmuyordur demi ikiside farklı söyleyince ben bı karwrsiz kaldım ortada kaldım ama yinede vurduruyorum iğneyi
mirage333 moom222 problem olcagını sanmiyorum. Ama bence 12 haftaya kadar kullanin. Düşük riski ozamana kadar oldugu icin
moom222 mirage333 ben onu kullanmadım cnm progestan 50 mg üç gunde bir birde Lutinus fitil kullanıyorum 100 mg sabah akşam fik asit birde
moom222 mirage333 yok cnm sadece yukarıda yazdıklarım verildi bana halan daha onlar onlarida on ikinci haftada. Birakicaz galiba