naimegrbz Banuc evet fazla oldu adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyordu doktor yerleşiyor o yüzden ağrı sancı oluyor dedi
eyuphaneylul1422 Banuc ben suan 6 haftalıgım ara ara gelıyor agrı kasıklarıma sancı gırıyor bebiş yerlesiyormus sanırım ondan dıye duymustum.
Fatma-onal Benim ilk gebeliğim 5+4 bugun hastaneye gittim ağrıdan ama gayet sağlıklı dedi normalmiş yani 🥲