Ecmelkarabas İlk bebeğim kız kesesi yuvarlaktı sol taraftaydi şu an kesesi fasulye şeklinde ve bebeğim sağda. Bu şekilde olup farklı cinsiyet olan var mi
Ezgiduru Ecmelkarabas bence cinsiyet odakli yaklaşmayın farklilik olabilir her gebelik farkli. Benm de 2. Gebelik ilkiyle cok farkli ama ben cinsiyetin ayni oldugunu dusunuyorum. Ki burda defalarca gordum farkli belirtilerde ayni cinsiyet
Asilsmommm Oğlumun kesesi yuvarlaktı benim kese sağda solda muhabbeti de ultrason aletine göre değişiyor hem devlete hem özele gidiyordum birinde sağda birinde soldaydı benim
Ecmelkarabas sevgitekes ikisi de aynı keseymiş ama sizin benimki ilkinde yuvarlakti o yüzden acaba bu farklı cinsiyet mi diye düşündüm
sevgitekes Ecmelkarabas hiçbirine bakmaz farklı diye şimdiden kendinizi erkeğe alıştırmayın çok küçük cinsiyet düşünecek zamanı değil sonra hayal kırıklığına uğrarsın
Hzlkaya Ecmelkarabas benimde ilk bebeğim kız fasulye gibiydi ve hep sağdaydı ikinci yuvarlak kesesi maşallah her yerde genellikle solda erkek bebeğim
Gul33 Ecmelkarabas benim de öyleydi ilki kız ikincisi erkek. Bende belirtiler de birbirinden çok farklıydı
muge1661 Ecmelkarabas benim ilki yuvarlaktı kızdı, ikinci gebeliğimde de fasulye gibi ama bu da kız 😅
Ecmelkarabas muge1661 benim belirtiler aynı zaten kizimda da midem çok bulanıyordu bunda da öyle aynı haftada başladı hem de