KkubraOz ya hatırlamaz mıyım, hatta kalp kalbe derler, seni görünce bende öyle hissettim.
Hafızam yanıltmıyorsa cennette bekleyen meleğin olmuştu ve dış gebelik miydi çok emin olamasamda.
Inş tekrar nadip olacak güzel arkadaşım🌹
Hormonlarda sıkıntı olmayınca azalma oluyorsa, tersi durumda da çoğalma olur korelasyonu mu çıkar sence?
Benim o ay çoğalmıştı.