Ozleeemgursoooy Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim bugün doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi şekerle alakalı olabilir dedi şekerini takibe almalısın dedi bi fikriniz varmı... Bu durumu yaşayan oldumu
svmeybgl Ozleeemgursoooy benim konuyla bilgim Yok postunuz üstte kalsın diye yazıyorum . Şeker yükleme yaptırmışmıydınız?
Gulsummldr Ozleeemgursoooy bende de fazlaydı. Çok şeker ve karbonhidrat agırlıklı beslenmekten olur demişti doktor. Meyveyi bile azalttım. Abur cubur yemiyorum. Bu gittiğimde normal dedi
Ozleeemgursoooy svmeybgl yaptıramamıştım ama kan tahlilinde tokluk şekerime bakılmıstı anormal bi durm olsa burda çıkar.... annede bebekte aşırı kilolu değil bi problem yok demişti... Şimdi böyle bişey duyunca kafam karıştı endişelendim
BALP Evet canım ben şeker testi yaptırmıştım. 24. Haftamda diyet başladım. Şuan 36. Haftadayım. Hala diyet yapıyorum.
Demmo Dün bana da suyun biraz fazla dedi doktorum ben şeker yüklemesi yaptırmadım ve bu yüzden çok korktum abartılacak bir fazlalık yokmuş ama insan korkuyor ister istemez. Bütün gece bununla alakalı yazılar okudum videolar izledim çoğunlukla nedensiz yere de sıvı fazlalığı olurmuş ikinci nedense bebek biraz iriyse bunla alakalı olabilirmiş ki benim oğlan iki hafta kadar önden gidiyor sonraki ihtimaller düşük ihtimal yazıyor şeker ile alakalı olabilir diye. Bana doktorum şeker takibi falan demedi. Bayram dan sonra ki kontrol de bakalım ne olacak
deletedmom6295 şekerinizi kontrol etmenizi öneririm. bazen nedensiz de olsa çoğunda şekere bağlı su fazlalığı oluyor.
Firstmommy Banada dun detayli ultrasonda doktorum suyumun fazlaligindan bahsetti ve direk 24.haftada seker yukleme testi yaptir dedi.Bence direk sekerle alakali olmalı,cunku yaz ayındayız en cok yediğimiz meyveler.😒