Terazi90 Arkadaşlr kasılmalarım var doktorum yazdı bugun içtim ama çok midem yanıyo ondan olabilirmi kullanıp aynı sorunu yaşayn varmı
MerveeD Terazi90 canım ben 2 aydır kullanıyorum gece yatmadan yarım saat once alıyorum ilacı hc bır sıkıntı yaşamadım bence ondan kaynaklı degıl mıde yanması hepimizde var ne yazıkkı bu arada ishal da yapmadı bende hiç
ZEYNEP2025 Terazi90 Ben baya oldu kullanali gece yatmadan once iciyorum gun icinde icmiyorum. Mide yanmasiyla ilgisi olacagini sanmam
melekylmzr Bende de oluyor ama ona bağlamadım gebelikten oluyor canım magnezyum genelde ishal yapıyor