Kızlar üniversite son sınıfa gidiyorum. Örgündüm uzaktan eğitime aldırdım geçen sene. İlk dönem vizelerden sonra hamile olduğumu öğrendim ama bu dönem çok şükür alltan ders bırakmadan geçtim. Şimdi ikinci dönemi düşünüyorum finallerim haziranda olucak ve ben temmuz sonu gibi doğurcam Allah izin verirse. O halde ders çalışabilir miyim geçebilir miyim bilmiyorum çok kafama takıyorum böyle şeyleri. Bu sene mezun olmayı da çok istiyorum okulumu uzatmadan. Aynı durumu yaşayan anne adayları var mı? Nasıl yaptınız ne yapıcaksınız? Fikir verirseniz çok sevinirim 🙏 Eşim okulu dondur diyo ama kalmış yarım dönemim içim el vermiyo