32.haftadayım daha yeni covid geçirdim. Eşimde korona oldu bende. Bol portakal, mandalina, limon yedim. ıhlamur içtim. Zencefilli ballı çay içtim öksürük için iyi geldi. Ayva kabuğu kaynatıp içtim. Bol sarımsaklı tarhana çorbası falan içtim. Ve bol su içmeye özen göster. Bide parol kullanıyordum zaten başka ilaç da kullanamıyoruz