Serdem304 Bugün kontrolde rahim ağzı kısalığı olduğunu ve Serklaj dikiş gerektiğini söyledi doktor. Moralim çok bozuk, detaylı bilgisi olan var mıdir ?
Gzdkrkgz Serdem304 geçmiş olsun canım bende 20. Haftada serklaj oldum açıklık ve hunileşme vardı, basit bir ameliyat 15 dk falan sürüyor beni komple uyutmuşlardı uyandığımda çok hafif bir ağrı vardı oda bir iki saate tamamen geçti, devamlı yatıyorum lavaboya ve yemek yemeye kalkıyorum kalktıkça bazen evin içinde yürüyorum kendimi çok yormadan ama herhangi bir iş yapmıyorum sende bolca dinlenip dikkat edersin allahın izniyle bir sorun olmaz inşallah 🙏
Seelin Hiç bozma moralini ben de 26.haftamda serklaj ameliyatı oldum şuan 29.haftamdayım. Sürekli yatıyorum sadece tuvalet için kalkıyorum.Ameliyat çok basit acısız ağrısız korkmana gerek yok içini ferah tut Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza
Serdem304 Seelin çok üzüldüm neden böyle oldu diye sorup duruyorum, sürekli yatmayı hiç sevmiyorm ama bebeğim için katlanicam, size de çok geçmiş olsun, inslhh sağlıkla kucagimiza aliriz
Serdem304 Gzdkrkgz riskleri de varmış ameliyatın bilemiyorum korktum ve üzüldüm, 10 güne kdr hiç bir sorun yoktu birden böyle bişey çıktı. Birde ameliyat ve yatış sonrası neler oluyr, ihtiyaç olarak ne götürmeli
Gzdkrkgz Serdem304 benimde birden oldu canım tesadüfen detaylı ultrasona gidince öğrendim 🙈 bazı doktorlar bir gece yatırıyor bazıları yatırmıyor ben mesela yatmadım sabah 10 buçuk gibi ameliyat yapıldı akşamüzeri 4 buçukta çıktım hastaneden, yanımda pek bişey götürmedim sadece giderken rahat bol eşofman tarzı şeyler giydim kolay giyip çıkarayım diye
Serdem304 Gzdkrkgz erken çıkarmışlar seni, bı gece kalcakmisiz. biz detayliya da gittik bişi yoktu, tetanoz aşısı olmuştum kimisi ona da bağlıyor ondan sonra ameliyat olan çok olmuş. Canım sizin ameliyat ücreti ne kdrdi birde
Gzdkrkgz Serdem304 benim biraz pahalıya geldi canım gittiğim doktor ünlü bi perinatoloji doktoruydu profesördü kendi muayenehanesi falan var bizden 10 bin tl istedi ameliyat için bizde mecbur kabul ettik başka doktor arayacak zamanımız yoktu ama burda çoğu kişiden görüyorum 3 binle 6 bin arası ücretlere yaptırmışlar genelde
Gzdkrkgz Serdem304 daha önce 3 düşüğüm oldu canım ama sadece kese oluşuyordu boş gebelikti yani bu 4. Ama bu haftalara ilk defa geliyorum inşallah sağ salim son haftaları görürüz hepimiz🙏 Benim doktorum biraz paragöz biri bide baya ünlülerle falan çalışıyor bizde işinde iyi diye gittik gerçekten iyi ama kişilik olarak memnun kalmadık çokda para aldı bizden ama yeterki sonucu iyi olsun para yerine gelir diyoruz artık🙈
papatya56 Serdem304 16 haftalık düşüklerim var benim 16 haftalık düşügüm olduğu için bu hamılelıgımde dikiş attık ilk bebeğim olcak ben serklajdan sonra iki ay annemde kaldım 15 gündür evime geçtim temizlik yapmıyorum kahvaltımı yemegımı kendım yapıyorum yatmak biraz zorladı beni yatmayı sevmediğim için mecbur bebeğim için yatıyorum
Serdem304 Gzdkrkgz Oyy canım benim sağlıkla kucağına alirsin ins, zor süreçler atlatmissin bişi olmaz biraz fzla ver ama doktor iyi olsun
Serdem304 papatya56 sende zor süreçler atlatmissin çok geçmiş olsun🙏 Allah hepimize güç kuvvet versin. Benim dusuk vs olmadı doktor da şaşırdı beklemiyordu. 23 cm deymis yarın dikiş atılacak işte
Gzdkrkgz Serdem304 amin inşallah canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 evet zor süreçlerden geçtik artık yeterki işini iyi yapsın parayı bi şekilde çalışıp kazanıyoruz dedik bizde canım, zor süreçler allah yardımcımız olsun hepimizin
Nezii Serdem304 Sanırım sadece kısalığınız var açılmanız yok korkmayın. Bende serklajlıyım burada bizim gibi çok arkadaşımız var. İnşallah güzel geçer işleminiz sonrasında dikkat edeceksiniz 30 haftayo görünce rahatlarsınız inşallah🙏🏻
papatya56 Serdem304 Benım 11 haftalıkken 33 ml di canım seninde kısalmıs canım inşallah ameliyatında güzel geçer Rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin
Serdem304 Nezii Cok teşekkür ederim, evet açılma yok sadece kısalık 23 cm de. Size de çok geçmiş olsun, stres olmuştum biraz forum ve sizler sayesinde dha iyiyim 🙏 acaba başka doktora gitmeme gerek var mı sizce
Nezii Serdem304 İçin rahat edecekse gidebilirsin ama her doktor farklı yaklaşıyor kafanız daha çok karışabilir :)
Serdem304 Nezii o da bir ihtimal :) bizim doktor şehrin en iyilerinden, başka doktora da görünebilirsiniz dedi bnde bilemedim, ameliyatı yaptirmazsam aklımi sürekli meşgul edecek,, sanırım en iyisi doktoruma güvenmek