![https://resimyukle.io/r/Hyf5qWWAxS] kızlar 2gün önce doktora gittim 9 aydır korunmuyom gebe kalmadım dedim bu ilacı verdi adetliyken kullan dedi daha önce kullanan var mı bugün basladm bende doktor gebe kalmani kolaytiririr dedi olmazsa şubatta gene gidicem hayırlısı inşallah