Zhreee Kızlar ben 5 aya yakın bebek istiyorum nasip olmadı daha bu ay ovulasyon testi yapicam insallah nasipse folik asite başlamalimiyim doktora gitmeden başlarsam ne almaliyim
Deletedmom_29 Zhreee Gebelikten 3 ay önce kullanılması gerekiyor canım doktoruna danışarak başlayabilirsin
Afifeelif Zhreee yani böyle sartlamayin kendinizi elbette iyi olabilir ama ben 4 ay kullandım olmadı bıraktım sonra içmeyi bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım. Gebeliğini öğrenince yine başlayıp 13 hafta devam ettim..
MerveeD Zhreee ben folıcasıti belkı 1 hafta 10 gun kullandım sonra hamıle oldugumu öğrendim kullanabilirsinız saglık ocagında enfeksiyonun var dıye gttım ve bebek dusundugumu syleyınce folidace yazmıstı doktor ve eczacı kuzenimde onu önermişti
Deletedmom547899 Folbiol vermişti doktorum gebelik öncesinde.Hatta butcene ne uygunsa onu alabilirsin demişti