Ysgl26 Kızlar yenidoğan ve 3 ay arası bebeğimize nasıl kıyafetler almalıyız? Tulum mu daha rahat alt üst takım mı? Patikli mi daha iyi olur patiksiz olanlar mı?
nazlisucan Ysgl26 ben yenidoğan için tulum değilde alt üst aldım. Kakası yada salyası kirletirse sadece onu çıkartmak daha kolay olur. Patikli alt 4 tane aldım sadece.