Ferda_33 Gulden_6006 canım direk doktoru ara sor en garantisi ben doktor a sordum iyi dedi daha kendim gitmedim gidince sonucu al gel dedi bakalım artık sağlıkla al kucağına canım 🌸
Gulden_6006 O nasıl oluyo peki canım e nabizdan bakıyorum değerler Normal yazıyo ama anlamadım Mehtapca06
Mehtapca06 Gulden_6006 bunlar normal değer kuzum doktorun değerlendirmesi olan grafik var mesela onda dwon sendrom riski yaş riski falan diye düzenlenmiş değerler yazıyor
Gulden_6006 Ferda_33 amin canım saolasın hepimiz inşallah sağ salim kucağımıza alırız pazartesi bı arıyım o zaman ben