Nagihannnn0606 Aranızda bu hastanede takipli olan ya da doğum yapmış olanlarınız var mı ? Nasıl bir hastane ?
tmcebeci @Nagihannnn0606 canım ben ilk günden berı orada takıpteyım çok sıcak kanlı çok gözler yüzlüler zaten benımde bu hoşuma gıttı terslemesen sabırla cevap veriyorlar doktorlarda çok ılgılı memnun kalırsın hıc suphesız
Aysekrblt58 Bende gidiyorum en basından berı ama ben perinatoloji bölümüne cıkıyorum hepsı bırbırınden şeker gibi doktorlar cok cok iyiler
tmcebeci @Fenogretmeni Yani şu anda belli başlı bir doktorum yok o an gittiğimde kadın ya da erkek hangisi denk geliyorsa ama raporlarımı baktığımda Mehmet Murat Seval olarak görünüyor
tmcebeci @Fenogretmeni yok hayır ben sıze vereyim telefon numarasını 0 (312) 508 35 08 buraya arayıp alabılırsın yanlız sabah 8 de Alman lazım carsamba bakmıyorlar bılgın olsun canım
Fenogretmeni tmcebeci 7 haftalığım canım çok teşekkür ederim numara için yarın arayayım bende eşime çarşamba izin al gidelim demiştim ki iyiki dedin 😅
tmcebeci @Fenogretmeni eşini boşuna işinden etme eşinı almıyorlar ıcerı covid dolayı ben daha bır kere bıle gırmedi eşim sogukta dışarda bekler 😀
tmcebeci @Fenogretmeni bende çok istedim ama malasef almıyorlar 😣canım kapıda bekliyorlar guvenlık sokmuyor kesınlıkle