Herkese mrblAr 26. Haftada ağır geçirdim coviti 3 hafta hastanede yattım. Bebeğim sağlıklıydı şükür fakat ben çok kötüydüm aralık ortasında bitti covitim ama iZleri kaldı şükürler olsun hızla izleride gitti gibi daha rahatım şubat başında doğum yapacam ama böyle ağır covit geçirip normal yapAn var mı? Yoksa sezaryan yaptırıp riske atmasam mı? Doktorum 38. Haftada karar verelim buna diyor ama merak ettim sizlerin yaşanmışlıkları ayrı bi tecrübedir çünkü