Kamelya Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı ultrasonda bebeğim hep sabit göründü hareketsizdi çikolata tatlı bişeyler yiyip gitmiştim hareketini çok görmek istediğim için doktor baktı baktı sabit su anda dedi aklıma takıldı neden hareket etmedi hiç bu bebiş ya ilk gebeliğim bu arada içimi rahatlatmak istiyorum çok aklıma takıldı var mı böyle olan 🙈
IlaydaOrhanKopuz Kamelya canım o haftalarda bazen çok da hareketli olmuyorlar bi de bende çikolata yiyip gitmiştim ama doktorum dilinin altın da eriterek ye daha çabuk etki ediyor demişti.sonraki kontrollerim de öyle yaptım işe yaradı cidden 🙂
Tugbaylmaz- Uyuyordur ☺️ 12 haftalikken gittiğimde hareketsizdi, 16. Haftamda gittim doktor yine uyuyor dedi, ertesi gün tatlı birşeyler yiyip tekrar gittim ama hiç hareket etmedi bacaklarını da açmadı tabi 🙈 Bugün inat ettim tekrar gittiimmm ve zafer bizim 😂 Cinsiyetimiz de değişti, pekmez yemiştim çikolatadan daha etkili oldu sanırım 😇 Endişelenme sende, inatçı ya da uykucu olabiliyorlar 🙈
Kamelya Tugbaylmaz- desene uykucu bizimkiler 😄benimkinin bacakları açıktı doktor kesin olmamakla beraber erkek bebeğe benziyor dedi inşallah bi daha ki gittiğimde net belli olur 😊
Tugbaylmaz- Beriliko 12. Haftamda erkek dediler, 16’da kız 😂 Üstelik çıkıntı da görmüştük nereye kayboldu anlamadık 😂
Yarenelibol Tam tersi bnmkiside hiç uyumuyo heralde çok hareketli doktor hiç bişi göremiyor bıktı artk 😂17+3 erkek olmasına rağmen göstermedi