Beren_22 Arkadaşlar ben 3 aydır falan haftada bir folik asit zaten kullanıyordum gebelik düşündüğüm için . Şu an 4 haftalık hamileyim henüz doktora gitmediğim için sormadım ama sizce hala haftada bir olarak mı devam etmeliyim günlük mü 🤔
Meleq Beren_22 günlük al canım ama ben gebelik planlarken folbiol içiyodum doktorum 5 mg çok fazla gelir bebeğe ilerde sıkıntı oluşur dedi folidoce verdi 400 mcg onu kullanıyorum
sibell777 Beren_22 smdi tam anlamadım yavrum 4 haftalık hamilesin demi evet folik asit günde bir tane kullanican sanırım 3 ay olması lazım bende 4 haftalık gebeyim
Zuleyhakazan Beren_22 bende senin gibi kullanıyordum canım doktorun verdigi folik asit farkli oluyor bence gidene kadar bişey kullanma onlar zaten sana diyorlar canım
Beren_22 Aynı anlattığınız şekilde kullanmıştım bende benim doktorum da aynı ilacı aynı dozu verdi şu an hala onu kullanıyorum
Beren_22 sibell777 3 aydır haftada 1 olarak kullanıyorum şimdi de 4 haftalık hamileyim ve yine haftalık olarak devam ediyorum sizce günlük mü devam etmeli haftalık mı o konuda aydınlanmak istedim
Zuleyhakazan sibell777 her ay farkli veriyorlar canım gebe kalmak için normal folikasit kullandım FOLİDACE verdi 400 mg sonra imom verdi şuan 20 haftalıgim şuan daha farklı verdi
sibell777 Beren_22 Yy Avrum benim bildiğim günluk ama istersen bekle doktora sor o şekilde devam et folik asit vitamin ya bence günlük olmalı ama danış derim
Beroo Kızlar bende gebeliğimi 5. Haftada öğrendim hemen folbiol başladım her gün 1 tane sonra bitti 50 kapsül, şu an 12. Haftadayım doktorum kullanmaya devam et deyip 30 kapsüllü tekrar bir folik asit aldım 2 hafta daha kullanacağım
Acemi_annee1 Beroo dozunu düşürmüştür büyük ihtimalle. Anemi sorununuz yoksa 4mg yeterli oluyor çünkü. Folbiol 5mg diye biliyorum
Zuleyhakazan Beroo canım genelde FOLBİOL i hamilelik öncesi oneriyorlar FOLİDOCE 400 mg kullan bana 5 haftalikken onu vermisti doktor o daha faydalı
sibell777 Zuleyhakazan gebe kalmak için kullanıldığını bilmiyordum canım öğrenmiş oldum senden ben direk gebe kaldım direk doktor verdi iste
Zuleyhakazan sibell777 bende canım ilk FOLBİOL 5 mg var onu kullandim benim eşim asker olduğu için o izne gelmeden bir ay önce başladım kullanmaya onun geldigi ilk gün kalmişım bu haple herkese tavsiye ederim gebe kalmak isteyen bayanlar bir ay önce başlasin bide yumurtlama günleride önemli tabi onları takip edip olmayan bayanlar varsa bu hap çok iyi
Beren_22 Teşekkürler herkese. Sadece şunu düzelteyim folik asit gebe kalmak için değil gebelik planlandığında öncesinden kullanılıyor gebelik başladığında bebeğe çok daha fazla faydası olsun diye. Daha ortada olmayan bebeğini aylar öncesinden düşünmek yani buna da annelik denir sanırım 💜
Zuleyhakazan Beren_22 gebe kalmayada yarıyor canım sendeki bir vitamin eksikligi hamile kalmani engeleye biliyor engelmmesin diye çoğu doktor öneriyor hem bebege hem sana faydalı oluyor
Beroo Zuleyhakazan doktorumun gözetiminde kullanıyorum hamileyken yazdı kafama göre kullanmam teşekkür ederim 💐
gamzeli27 Beren_22 13 hafta kullandım ondan sonra doktorum bıraktırdı. Ama hamilelikten önceki 2 ayda kullanmıştım