Portakallikurabiye aklı olan oraya gitmez doğumumu bile ardiye gibi bir odada yaptım arkada süpürge falan vardı bebek doğdu die bagirdim gene gelmediler tarlada doğum yapmış gibi kalktım bebeğe baktım öyle geldiler ikincide açılmam vardı tam açılma kanamam vardı 23 haftaliktim elden birşey gelmez git yat eve dedi yatış bile vermedi şehir hastanesine gittim yoğun bakıma aldılar apar topar