Ilkmeyvem Merhaba erken doğum riskim var bebeğe ilk kıyafet ne veriliyor 🤦🏻♀️ 5 li takım mı 10 lu takım mı
Merve_0109 Ilkmeyvem ben bir bere bir eldiven alt üst takım uzun kolu zibin bir çorap bide ayrı bir alt verdim birtanede bebek bezi bir kundak bir tanede kalın battaniye bir poşete koydum üzerinde hemşireye verilecek diye yazdım karışıklık olmasın diye ❤️
biruykusuzanne Ilkmeyvem 10luya hiç o kadar para verme ona o kadar para verene kadar üç dört çeşit 5li al
biruykusuzanne Ilkmeyvem bak bir tane 5li takım bir tane iç zıbın bir tane bez bir tane çorap bir tane de welsoft battaniye koymuştum ben
sedaa_aa Ilkmeyvem sizden çorap eldiven şapka hastane çıkışının içinde çıkan battaniye yarım kol zıbın üzerine alt üst takım bir de bez istiyorlar sadece bunları kullanıyorlar
Poyrazin_annesi İçlik koydum bağlamalı Çıtçıtlı badi koydum Alt üst koydum Corap eldıven sapka 1 tane bez Battanıye