Zozo_19 Merhabalar ,13 Ocakta değerim 144,30 15 ocakta 527,60 20 ocakta ise 1308,60 sizce artış oranlarım iyi mi
Deletedmom73711 Zozo_19 Size yanlış hatırlamıyorsam sabahta yazmıştım çok iyi diyenler tarihlere dikkat etmeden yazıyor sanırım, Beta değerinizi en doğru doktorunuz değerlendirir bu yüzden yarın yeniden kan vermelisiniz ona göre belli olur zaten. Ayın 20’sinde baktığınızda değerinizin 2000 civarı olması gerekiyordu. Bütün tahlilleri aynı saatte aynı hastanede mi verdiniz?
Pcoslubiranne Zozo_19 maalesef degerler olmasi gerektigi gibi yukselmemis.sadece 2. Deger guzel yukselmis.Doktorla gorusmeniz de fayda var.
dilansnmz Deletedmom154 benim adetim 2 gün geçti 1676 çıktı pazartesi tekrar gidicem 4+6 yım. Keseyi görür müyüm
Deletedmom73711 Zozo_19 Doğru sonuç almak için yakın saatlerde ve aynı hastanede vermeniz daha iyi olurdu, hayırlısı olsun.🙏🏻
Deletedmom154 Deletedmom73711 bunu ilk defa duydum cevremde farklı hastanelerde tahlil yapıp sonucunu takip eden hamileliği devam eden arkadaşlarım var.. ben özel hastanede sonucumu,devlette yaptırdığım testlerde artip artmadığını takip ettim yani ve şuan 21 haftalığım
Deletedmom73711 Deletedmom154 Farklı yerlerde yaptırırsanız hamileliğiniz devam etmez dememişim ki zaten, sadece laboratuvardan laboratuvara ölçüm farkları olur illa ki, bu yüzden aynı laboratuvar ölçümü her zaman daha güvenilir olur ve tercih edilir. Doktorlar bile genelde (istisna hariç) aynı saatte aynı yerde kan verin diye belirtirler zaten. Fark ettiyseniz bu hanımefendinin sonuçları orantısız artmış ama laboratuvar farkıda olabilir veya sağlıksızda olabilir, bu yüzden aynı yerde yaptırsa daha iyi olurdu.
Mrv58 Deletedmom73711 aynen doğru soyluyrsunuz gün aşırı test ve genelde aynı saatlerde aynı labaratuvarda verilmesi lazım