qnnur Merhaba arkadaşlar 4 gün önce yarım anastezi ile doğum yaptım fakat anasteziden dolayı baş ağrım oldu böyle olan varmı??
yenihamiscik45 qnnur bol bol sade kahve tüketmen gerek bi tanıdıkta da olmuştu kahve tüketirdik öyle geçmişti