Esrasaglik 31. Haftadayız aslında Yiğite karar vermiştik ama Kaan da bir hoşuma gitti sanki 🤔😏 Hangisi kulağa hoş geliyor sizce? 🤗
Mutlulugum Ben kesinlikle Yigit diyorum!! Bende yigithan dusunuyorum, esim fazla yanasmiyor ama anlamida cok guzel. Asil bir isim bence💙, Mert de olabilir..
Esrasaglik Mutlulugum Benimde eşim söylemişti Yiğiti hoşuma gitti ☺️ İnşallah sizde ikna edersiniz eşinizi güzel isim çünkü 👍 Mert de hoş teşekkür ederim😙
Esrasaglik Tusem aa bak bu da güzel oldu😂 Ama ben Ömer ismini çok sevdiğimden Ömer’i kesin koymak istiyorum 🤩