6 aydır eşimle bebek istiyoruz ve korunmuyoruz.Dün doktora gittim enfeksiyon varmış ilaç verdi gebeliğe engel bir sorun olmadığını söyledi. Eşim demin Bi bebek olsa şenlenirdi ev dedi üzüldüm doğrusu. Yeğenlerini seviyor ama bizim bebeğimiz olsun onu sevelim istiyor kızlar lütfen bana hamile kalmayı kolaylaştırıcak bir şey söyleyin 🙏🏻🤲🏻