Handan_65 Bende 37+2, 1 Şubatta zorunlu sezaryen olacağım. Doktor 3 gün öncesinde ciğer geliştirici iğne yaptırıyor. 31 haftalıkkende 4 doz ciğer geliştirici olmuştum. Kuvöz durumu için canınızı sıkmayın, 35 hafta doğup girmeyenler var. Kilosuda iyiyse benim doktorum girmez dedi. 37 haftayı dolduran bebek erken doğumda sayılmıyor zaten. İçimizi ferah tutalım, herşey güzel olacak inanıyorum ben☺️🌺