Derininannesi201 11. Haftada kilo almamissinizdir bence çok. Genelde 18-20 den sonra alınıyor. Şişkinlik, gaz vardır öyle hissediyorsunuzdur. Ben hamilelikte hiç kusmayanlardanim bide. O yüzden hep iştahım açıktı. Hep yedim tatlı meyve de çok yiyorum.Şimdiden moralinizi bozmayın🤗