Kızlar öğlen başladı bu ağrı 20+4 haftalık hamileyim. Kasığımın sağ tarafında inanılmaz bir ağrı var adım atmakta bile zorlanıyorum çok ağrıyor. Uzanınca bir problem yok ama kalktığımdan itibaren başlıyor 😔 Doktoruma sordum daha cevap vermedi. Yaşayan var mı bu durumu ? Ani bir hareket mi yaptım acaba?