cokbilmis Kızlar merhaba. Son 2 kontrolde de doktor kafası biraz ufak ama yapısal da olabilir dedi. Israrla riskli bir şey var mı dedim yok ya yapısaldır. Genel gelişimi güzel dedi. Tabiki yapacak bir şey yok ama böyle bir şey yaşayan var mı merak ettim
Miranmiray cokbilmis canım üç hafta başı küçük dedi iki hafta sonra aynı seyibtekrar söylediler 4 gün önce doğum yaptım bebeğim gayet normal 35 cm baş çevresi var yani ölçümler son haftada yanlış cikabiliyormus.brn çok korkmuştum ama korkum yersizmis şuan bebeğim gayet sağlıklı ben boşuna üzülüp stres yaptım sen yapma
Esraliiii cokbilmis benim kızım kafası limon kadardı hala ufacık yapısal olabilir daha kolay doğar ne güzel iste
o1anneadayi cokbilmis merhaba doğum yapmışsınız allahim analı babalı büyütsün 🙏🏻 baş yapısında sonradan sıkıntı çıktı mı bugün bana da 1 hafta geriden geliyor kafası küçük dedi
Maaaile Doğum kanalina girdiyse ölçüm yanlis olur. Doktorum daha iki gün önce söyledi,kafasini gömmüş ölçümü yanlış veriyor diye.
cokbilmis Miranmiray 2 hafta öncesine kadar bizim de bi sıkıntı yoktu. Bugün küçük dedi ama normal dedi tabi ama ana yüreği işte… valla çok teşekkür ederim Allah razı olsun Bu arada hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻
cokbilmis o1anneadayi Allah razı olsun rabbim size de nasip etsin. Hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Bebek ufak tefekmiş zaten dolayisiyla kafası da küçük. Usg’de 3300 idi kilosu ama 2900 doğdu. Korkmayın hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle
cokbilmis o1anneadayi istersen bir başka doktora daha görün canım. Dediklerinin hepsi doğru çıkmıyor emin ol
o1anneadayi cokbilmis oyle yapacam canım bugun tekrar gidip soracağım nedenini eğer söyledikleri tatmin etmezse başka bi doktora daha gorunecegim
o1anneadayi cokbilmis dun gidecektim gidemedim canim haftaya cuma kontrol var o zaman gittiğimde soracağım özellikle HC ölçüsünü öğrenmem lazım