Merhaba bugün doktor kontrolüm vardı gebeliğin 7+5 haftalık kendi doktorum yolk kesesini gördüğünü fakat bebeği görmediğini söyledi sıkıntılı bir durum olabileceğini söyledi. Hemen başka bi doktora gittim o da alttan muayene ile yolk kesesinde embriyoyu gördünfakat kalp atımının olmadığını söyledi. Salı günü tekrar gitmemi istedi. Başına böyle bi durum gelen veya duyan var mı içim içimi yiyor ağlamaktan başka bi şey yapamıyorum