Berraeray1 Hanımlar adetim 3 gün geçti en ufak belirtim yok sabah test yaptım negatif bir kaç arkadaşım geç döllenme olabilir diyor sizce öyle bir şey olabilir mi yoksa normalde adetim günü şaşmaz
Lulikli Berraeray1 canım benim geç döllenme 7 gün sonra 3000le öğrendim. Bence 3-4 gün geçmesi yeterli geç döllenme de olsa pozitif görmek için ama bilemiyorum. Kan verirsen daha net çıkar geç döllenme de olsa.
Linaaaa1 Berraeray1 ben de ikinci gün verdim kan negatif bugün dördüncü gün hala bir şey yok adet belirtisi de yok beklemedeyim. Ama bir çok kişi okudum onuncu günde on günden sonra öğrenenleri. Bir umut 🤗 inşallah sizin de pozitif olur sonucunuz