Alparslannannesi Pazartesi kan değerim 10,39 çarşamba günü 11,58 bugün 6,64 ve sabah kalamam başladı çok değil ama sizce değerlerim düşüyor mu kimyasal gebelikti zaten
Esrakky Alparslannannesi Düsük olabilir canim hemen doktora git arkasinda aynisini yasadi dusukle sonuclandi malesef agrinda varmiydi
Alparslannannesi Esrakky Adet ağrısı canım ama sağ kasıgımda yanmalar var çok saçma ama ne alaka ya randevusuz almadılar içeri insaAllah Bi kaç gün sonra değerim sifirlanr
Ruveyda_baskapan Alparslannannesi değerin düşecek kanamam bitince değerinde düşmüş olacak sen şuan bildiğin normal regl oluyorsun aynısını yaşadım
Alparslannannesi Ruveyda_baskapan tamamen kanamanın açılması için ne yaptın ağrın şansın çok oldu mu canım senin nasıl oldu ve tekrardan GEBE kaldı mi
Ruveyda_baskapan Alparslannannesi şuan gebeyim 9 haftalık. Kimyasal gebelik çok kafana takacağın bişey değil. Ertesi ay yine hamile kalabilirsin. Kanamanın artması için bişe yapmana gerek yok kendini kasma yani bu konuda. Kimyasal gebelik çocuk yapmaya engel değildir. Ben kimyasal gebelik geçirdiğimde değerim en fazla 100 olmuştu 3 güne düştü kanama geldikçe. Bu durumu aslında çoğu kadın yaşıyor farkına varmadan, regli gecikmiş gibi algılıyor sadece.
Ruveyda_baskapan Ruveyda_baskapan Alparslannannesi ağrı konusuna gelince şöyle , biraz normal regl ağrımızdan bir tık daha fazla olabilir , çünkü gecikmiş bir adetin ağrısı diye düşün ve psikolojik çünkü insan düşük yapıyor gibi düşünüyor ama o düşük bile değil ve hemen peşinden hamilelik gelir öyle derler
Alparslannannesi Ruveyda_baskapan Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sende kimyasalin arkasından mi hemen hamile kaldın