Kizlar ben nisan sonu Mayıs başı doğum yapac insallah sezaryen olacak.. bebeğime nasil kiyafetler almaliyim yaa hastaneye battaniye goturcem de kiyafet olarak kalin mi ince mi ve kac kat almam lazim yazin sonuna kadar daha 5 ayı bitecek. Yardimci olun lutfen. Yani askılı zibin mi uzun kol mu ya da tişört mu uzun kollu badiler mi alayim