Dilaraa1 Annemiz,sağlık etiketinde daha çok sağlıkla ilişkili konu başlıklarını bulunduruyoruz. Sancı veya gebelikte olan ağrılar gebelik etiketinde bulunuyor. Diğer kullanıcılarımızın postunuza daha rahat ulaşıp bilgileri dahilinde yorum yapmaları daha kolay oluyor bu sebeple sağlık etiketini kaldırdım. Örneğin: idrar yolu enfeksiyonu,ikili tarama sonuçları gibi başlıklar veya içerikler sağlık etiketi altında oluyor. Annelerimiz ilgili konu başlığını seçip o konu ile ilgili içeriklere daha rahat ulaşabilmesi açısından bu düzende düzenleme yapıyoruz 🙏🏻💜