Haticeey 18 Gündür yenidoğan bebeğimi hem anne sütü, hem mama ile besliyorum. Doktorumuzun tavsiyesi ile Hipp 1 organik combiotic kullanıyoruz kabızlık falan yapmadı bebek severek içiyor, 1 haftada sarılığımız geçti, kilo alımıda güzel gidiyor biz memnunuz. Meme reddi olmaması için şu aşamada biberon ve emzik kullanmayın. Ben mamayı kaşık biberonla veriyorum sorun olmadı hiç. Ağzının pamukçuk olmaması içinde mamadan sonra 1 çay kaşığı su verin🌸