Zemze 24+3 teyim.Otururken bile midem yanıyor.Gece çift yastık fayda etmiyor.Doktorum renie şurup verdi.içmesi çok zor.
SerraveAnnesii Bende rennie duo şurup kullanıyorum faydası oluyor. Midenizi yakacak şeylerden uzak durun ben öyle yapıyorum akşam 7den sonra da bir şey yemiyorum
Zemze SerraveAnnesii teşekürler ama gündüzde yanma oluyor.Geç saatlerde yemek yiyen biri değilim zaten ama su içsem midem yanıyor maalesef.