Asya06066 inanki evresini bilmiyorum dışta 3 tane vardı. Çünkü ben hiç doktora gitmedim bunun için. İlk gebeliğimde sık karşılaşılan bişey olduğu ve rahatsız etmediği için gitmemiştim o yüzden evresini bilemiyorum. Ama mesela şuan ikinciye hamileyim bunda zorluyor biraz daha büyüdü ve sayısı 4 oldu 🤷♀️