Nazli8922 arkadaşın böyleydi benle aynı adet tarihi ama bana göre düşüktü geç döllenme gelişimi geri falan dediler ama hiçbir sorun yok ayrıntılı da haftası benimle eşitlendi. İlaç konusunda bende çok ağır bi alerji astım ilacı var onu içmiştim bilmeden bişey olmadı çok şükür doğmadı henüz ama bi sorun yok görünüyor