sevval55_ Merhabaa güzel anneler 5+2 haftalık gebeyim. Yarın 2. Seans lazer randevum var. İnternetten baktığım bilgilerde bebeğe bir zararı olmadığı yazıyor. Aramızda deneyim sahibi ve bilgi sahibi anneler varsa görüşlerini almak istiyorum.♥️
Esenkaplan sevval55_ gitmeyin zararli su an bebegin organları oluşuyor bende başlamıştım direk biraktim
Seymanurrrr sevval55_ ben gidiyorum doktoruma sordum bebege Bi sakıncası yok sadece hormonlar farklı calıstıgı için seans sayısı uzar dedi zaten benim dogum dan sonrada devam edecek oldugu için sorun etmedim doguma kadar baya azalsın bana yeter
BusraOzhan sevval55_ bende lazere gidiyordum hatta hamile olduğumu bilmeden de gittim. Doktora görüştüğümde kesinlikle önermediğini söyledi. Ben riske atmak istemediğim için bıraktım.
Demirkarbon sevval55_ 14 haftalık gebeyim doktora 6 haftada gittiğimde onermedigini zaten hormonlar sebebiyle tekrar çıkacağını söyledi ve gitmiyorum ve şuan gerçekten tuylenmem arttı . Lazer içinozel hastaneye gidiyordum oradaki bayanda hamilelikte sıkıntı olmaz doktorumla konusup ona göre gelebilirsin demişti. Hamileyken gelen var dedibayrica ama ben cesaret etmedim . Sonuçta lazer ışınları radyasyon maruz kaliniyor. Bence gitmeyin.
Elif0611 Canım bende aynı durumdayım gisip gitmemek arasında çok kararsızım internette sorun yok diyor ama benim kendi gittiğim lazer merkezi yapmıyor zaten faydasıda olmaz yapmayız diyor
sevval55_ Elif0611 benim gittiğim yerde başta sözleşme yaparken gebelik durumunda yapmıyoruz demişti. Ama ben henüz gebe olduğumu söylemedim o yüzden kararsız kaldım henüz gebeliğimi bilmiyorlar 1 seans daha gitsem diye düşünüyorum çünkü çok çok azaldı 1 seans daha gidip geri kalanlarda azıcık çıkıyor ağdaya giderim diye düşünüyorum ama çok kararsız kaldım🥺🥺
AdenEva sevval55_ gebelikte yapmıyorlarsa bir riski var ki yapmıyorlar. Yani sizin gebeliğinizi saklayıp yaptırmanız bilerek riske atmak olur bırakın kıl tüy daha önemli değil sonuçta doğumdan sonra devam edersiniz
sevval55_ AdenEva çok haklısınız ancak baya azalmıştı tekrar çıksa da az çıkar ağda yaptırırım diye düşünmüştüm🥺
Gozdeonay sevval55_ canim zaten ağda yaptırdığın gibi eski haline dönecek şüphen olmasın daha da fazla cikiyor lazeri bırakınca yerine ne işlem yaptığın önemli değil ki ağda kökten alıyor lazerde koke dokunmamak gerekiyor bende bıraktım tavsiyem hic devam etme 😊
sevval55_ Seymanurrrr peki sizin gitmiş olduğunuz merkez gebe iseniz olmaz vs diye bir şey dedi mi acaba
Seymanurrrr sevval55_ hayır demediler zaten organlarla alakası yok dendi buz lazere gidiyorum ben sadece benim canım acırsa bebekte hisseder dedi o yüzden yüksek derecede degil düşük derecede yapıyolar lazeri
gizzzy35 sevval55_ Merhaba ben uzman estetisyenim. Şimdi şöyle gebelikte evet bir zararı yok. Ama hormonlar çok başka bir şekilde çalışmaya başladığı için lazer epilasyondan verim alamazsınız. Ben de lazerliydim mesela ama maalesef hafif hafif tüylenmelerim tekrar başladı 🙏
sevval55_ gizzzy35 anladım çok teşekkür ediyorum cevabınız için bilen birinden Bilgi almak çok iyi oldu çok sağolun ♥️♥️🙏🏻
Denizz_48 sevval55_ Bende buz lazerin 8 inci seansa gidecektim son seanstı tüyler azalmıştı hamile olduğu ögrendim bıraktım şuan 15 haftadayım tüyler hormonlardan dolayı eskisi gibi oldu siz 2 seanstasiniz bebegi riske atmayın
sevval55_ Hanzademerve evet arayıp dondurdum bende bebişin sağlığı daha önemli riske atmamaya karar verdim