Elif0791 Kızlar merhaba annem ben bebekken karınca topragını suyla karıştırıp koltuk altıma sürmüş ve 20 yaşındayım hala bir tane kıl çıkmadı bebişim doğdugunda ona da yapacagım sizlerde yapacak mısınız
Birglbiray Elif0791 duydum canım bunu karınca yuvası bulmak lazım bunun için 😁 bunu yapanda var cidden
Candy_liz Elif0791 Benim annem de genç kızlığında kendine sürmüş, annemin de ne kolunda ne bacağında ne koltuk altında kılı var.. Bir tek genitale sürmemiş orda var.. Bize niye sürmedin diyorum😅 ne bileyim uğraşmadım diyor😂
deletedmom213 Vaovvv nası bi etkis var ki . Bilimsel bi yanı kesin vardır. Ozaman kolaltı yetmez. Bence bacaklar genital bölge kollar falanda sürelim 🤗🤔🤗
deletedmom213 Elif0791 toprakta yumurtasıda vardır belki 🤗 E karıca yağı diye satıyolar ya tüy azaltıcı die. Şimdi aklıma geldi ya 🤔
Elif0791 Mutlulugum anneme keşke her yerime sürseydin dedim o da kızım baban birley olacak diye izin vermedi gizlice kolteuk altına sürdüm zıbınlı oldugundan fark etmedi dedi
deletedmom213 Elif0791 nerden bulcaz ki . Ben ist da yaşıorm. Herher taş, toprak olan yerlerde park bahce nerde bulcam karınca 🤓🧐🧐🧐🧐
KubilayEsraKayadelen Yaaa evet öyle bişey varmış bende yapmak istiyorum kızıma ama suyla toprağı karıştırıp sürünce ne kadar bekletcez
deletedmom213 KubilayEsraKayadelen aaa suylamı karıstırcaz. Ben kuru kuru anladım. Ama olsun suyla karıstrbca bence kuruyana dek beklenir ama bilmiorum 😀 kil maskesi gb düşündüm 😀🤘🏻