doee2022 Merhaba, 19 ocak transfer oldum. 31 ocak test tarihim. Benim gibi olanlar varsa birlikte bekleyelim mi 😅 çok heyecanlıııııı
Eminemalinnn doee2022 bende 18 ocakta oldu transferim 29 u test günüm ama ben 27 si ya da 9. Yaparım işe başlama tarihimden önce 🙈 umarım pozitifi görürüz tutunmuştur bebişler 🙏😍
Cemoss46 doee2022 ben 4 ocakta transfer oldum 11 ocakta erken gebelik testinde silik çift çizgi gördüm ertesi gün kanda 192 yi elhamdülillah çok şükür 5+5 şuan hakkınızda hayırlısı olsun inşAllah 😊🤲
doee2022 Cerenkoc günler geçtikçe sabırsızlanır mıyım bilmiyorum beklemek zor ama korku işte erken yapamam heralde 🤷♀️
Trmerve Benim de 3.gün embriyo transferim oldu .26 sında kan testi ver dediler sanki hiç belirtim yokmuş gibi 🥲
Eminemalinnn Trmerve bende de sıfır belirti 5. Gün hayırlısı umudum yok bir ihtimal mucize gibi birşey olur tutarda şayet
Duygulblbc Benim de 19 Ocak transfer tarihim. 12. Gün 31 Ocak test tarihi dediler ama 5. Gün embriyosu 9. Günde de bir fikir verir dedi doktorum. Hiç belirti ya da hissiyatınız var mı
Eminemalinnn Duygulblbc hiçbir belirti yok hissetmiyorum dün biraz kaşık ağrım vardı o da progestan dan kaynaklı gene mi olmadı diye endişe kapladı beni🥺 umarım yanılıyoruzdur tutmuştur
Eminemalinnn Duygulblbc benim 4. Gün embriyosu tek birtane koyuldu açıkçası merkez de benim kafamda soru işareti bıraktı olmayacak diye kendimi şartlandırdım ki üzülmeyeyim maddi manevi çok yıpranıyor insan 🥺emeklerimiz boşa gitmez inş.
doee2022 Duygulblbc aynı gün 😍 allah yardımcımız olsun. Doktorum 12.gün gel burada test yapalım öncesinde yapma dedi. Açıkçası çok meraklıyım ama korkuyorum da. 9.gün test yapacak mısın 😅
doee2022 Eminemalinnn olumsuz düşünmeyelim, çağırmayalım. Her insanın ağrı eşiği farklı hissetmiyor olmamız olmayacağı anlamına gelmez. Dualarım hepimizle 🤲
Duygulblbc Eminemalinnn amin allahım kucaklarımızı boş bırakmasın insallah ben de de hiç belirti hissiyat yok hayırlısı allahtan
Duygulblbc doee2022 bilmiyorum ki yapcam galiba 😅 olmayacak gibi düşünüyorum kendimi hazırlamıyorum güya ama az önce avm de bebek arabası bakıyodum 🤦🏻♀️ 🥲
Trmerve Bende yarın yapmayı düşünüyorum ama eşim istemiyor şuan ben 6 kez kendim hamile kaldım ilk tüp bebek tutar mı diye endişeleniyorum
hayalsena Duygulblbc belirti aramayın canım belirtisi olmayıp pozitifi gören okadr kişi oluyor ki rabbim herkese nasip etsin🤲🏻
doee2022 Duygulblbc bu bir belirti mi bilmiyorum ama sürekli uykum geliyor bugün kafamı koyduğum an uyuyorum ki normalde ben gündüz uyuyamam. Psikolojik mi ne anlamadım. Doktor hasta gibi yatma dedi inadına yapar gibi her geçen gün daha fazla uykucu oluyorum 😂