Maaaile E devlet üzerinden yenidoğan bebekler için kimlik başvurusu yapılıyormuş galiba,yaptıran var mi?
Maaaile Esraliiii Neden olmadi ki acaba odeme gibi seyler cikti ama ben devam etmedim bebis daha gelmedi diye.
Maaaile NeeSalman Biz de öyle yapmıştık ilk kızımda. E devletten de çıkıyor artik dediler o yüzden merak ettim oluyor mu diye.
Maaaile Esraliiii Evet alınmıyor ama e devlet sayfasina girince ödeme yapmadan islem olmaz tarzi gibi bir sey yazdi. Ben de çok detaylı bakmadan çıktım geri.