Belki biri geç dollenmedir canım o yüzden olabilir benim arkdasimin 8 haftaya kadar bebek ikincisi çıkmadı bir tane biliyorlardı bir gittiler iki tane çıktı ikisininde o zaman kalp atışını duydular ikizlerden biri zaman geç dolleniyor genelde veya daha küçük oluyor falan o yüzden sıkıntı yapma bekle