SevdaBilgiYaan
2 yıldır sigara içiyorum günde 1 pakete yakın hamile olunca bulantılardan dolayı bırakmıştım şimdi 17. Haftaya girdim 3 4 gündür günde 5-10 tane içiyorum içim çok huzursuz bebeğime kötülük yaptım diye çok üzülüyorum bırakmak tamamen içmemek için ne yapabilirim? Benim gibi bırakamayan içen varmı??
Hanif
SevdaBilgiYaan ben azaltarak bıraktım canım en son günde 1 e düştü sonra dedim ki bitane içeceğime hiç içmem paket almadım ve 5 aydır da içmiyorum. İnşallah bırakırsın. Tabi bide akciğer gelişiminin başladığını okumuştum program da o bana çok vicdan yaptırdı.
Fbd
SevdaBilgiYaan Allah kimseyi bununla sınamasın ne zor bişeymiş bu sigara yı bırakmak farketmeden ne çok esir almış bizi insan bir yandan canının bir parçasına kıyamıyor bir yandan içiyor bu ikilem çok zor bende günde 5 6 nefes içiyorum canım istedikçe çevremde herkes içiyor sonra bin pişmanlık Allah sigara içip hamile kalan herkese kolayca bırakmayı nasip etsin sana da inşallah 🙏🏻
Patito__
SevdaBilgiYaan bn gunde br paket iciordum hamile oldugumu ogrendigim anda biraktm cocuk bnm ictigim sigaradn dolayi ne gibi rhatsizliklri olablir video izle birakirsin herlde
Kirmiziasli
SevdaBilgiYaan sizin vucudunuz, sizin bebeğiniz...elektrik pirizine al sokup, çarpılmam inşallah- allah korusun demek gibi birşey.., herkesin kendi bebişi birşey diyemicem
Yaseminhan
Ya aslında bende içiyorum ama bu nikotini 1 olan sigara var kent ondan alıyorum.. arada tiksiniyorum ama vücudum deli gibi nikotin istiyor daha yeniyım o yüzden endiseleniyorumda ama tutamiyorumda kendimi.. tek tesellim 1 lik olması..
Hk1990
Yaseminhan Merhaba sigara içen annelerin hepsi gaz sancısından dolayı doğumdan sonra bebeklerin süründürdüklerine şahit oldum.Tavsiyem pet şişe içerisine yarısı kadar su koyun . içtiğin izmaritleri içine atın.Görüntüden tiksinmiyorsan bir yudum içmeye çalış .(Tanıdığım 2 yakınım hamileleğinde bu şekilde bıraktı ve tiksindi)
SevdaBilgiYaan
[bilinmeyen] çok üzülüyorum ama sonrasında bebeğime bişey olmuşmusur zarar görmüşmüdür diye ağlıyorum ama canım isteyince engel olamıyorum😔
Tase
SevdaBilgiYaan
Ben birakali 2 sene oldu ama nedense ikinci gebelikde canim cekiyor ne zaman niyetlensem aklima cocugumun minnacik cigerlerine ayni hava gidecegi aklima geliyor ve kendimi öyleikle ictirmiyorum
deletedmom213
Çılgınlar gibi sigara içiordum. Hamile oldugumu öğrendiğim an paketi çöpe attım.
Eve canım çok istedi . Halada istiyo. Ama hep bebeği düşünüorm. Sabret diorum. Sakız çiğniyorum falan.
Astım olabilir iyi ihtimal, kötü ihtimal organ gelişimini sağlıklı tamamlayamaz. Bi çok senaryo. Sonra keşke dememek için aniden bırak. At sigarayı.
Evet cok zor ama o Zorlandıgn an kötü senaryolar gelsin aklına. Anlık keyf mi yoksa bi ömür yavrunun hasta olmasımı ??
Mutlulugum
Ben hamile kalmadan önce cok icerdim, olmazsa olmazimdi hayatimin bi parcasiydi bilmiyorum insanlarin dusunceleri umrumda degil ama bana cok iyi geliyordu beni sakinlestiriyordu.🤷🏼♀️ Hamile kaldigimda tek dusundugum nasil birakacagim, ve bi kac hafta icinde tiksinmistim. Cok sukur hic icmedim Kokusuna tahamullum yoktu sokakta falan kusasim gelirdi. Simdi 27 haftayim, 24 haftamda tekrar basladim. Ama senin gibi 5-10 tane degil. 1-2 tane iciyorum asla 3 e cikmiyorum. Aylardir icmedigim icin, vucudum cok istiyor engel olamiyorum. Resmen iciyorum yetmiyor. Kirip yiyesim geliyor o derece. Ama 1-2 asla gecmiyorum o konuda kendimi kontrol ediyorum. Sende bence azalt. 5-10 cok cok fazla.
deletedmom213
Eee peki kocalarınız bişe demiyo mu ?
Ben bırakınca mesela kocamda bıraktı .
busra6161
üzülerek söylüyorum bende kullaniyorum ama günde 3den fazla asla içmiyorum biliyorum onuda icmemem lazım ama olmadi yenemedim nefsimi ama 5.10 cdden fazla en azindan azalt annesi
Pelus
Elbette kötülük yapmış oluyorsunuz. Bende içiyordum bıraktım. Hele karnında hareketlerini hissedince içinizde mi acımıyor yani?? Sokakta bile çocuklarının dibinde sigara içen ebeveynlere sinir oluyorum küçücük çocuğun ciğerlerini dolduruyorlar,sonra çocuğum alerjik bünyesi var. Sigara içersen o çocuk sürekli hasta gezer
Tugbabuke
SevdaBilgiYaan çocuğunu doğurduğunu ve yüzüne sigara dumanini ufledigini düşün bunu yapabilir miydin? Ben de iciyodum bırakamadım baya bi ama hep vicdan azabi cektim paketi atip baska şeylere odaklandim esime de biraktirdim cocugun rizkini harama yatirma falan dedim oda birakti şükür
Pelomm
Herşey beyinde bitiyor. Ben 10 yıldır içiyordum gebe olduğumu öğrendiğimde kestim ağzıma sürmüyorum. Bebeğinizin bronşit olma ihtimali yüksek. Doğurup yüZünü görünce kafanızı taşlara vurursunuz valla. Çok gördüm arkadaşlarımdan. Allah canınızı istetmesin
Rumeysaylz
Bende kullanıyordum gebeliğimin ilk zamanları da çok bırakmak istedim denedim zor da olsa başardım çünkü bebeğim için gerçekten korktum ona zarar veriyor olmaktan zaten her koşulda savunmasız bir canlı sonuçta bizim bedeninize muhtaç onlara bu kötülüğü yapmamalıyız ben kullanmış bir insan olarak söylüyorum ona gerçekten zarar verdiğimin farkına vardığımda kendi isteğimle bıraktım hiç kimsenin demesiyle değil şuan 27+4 haftalığım büyüyor yavrum içimde ona bieşy olursa diye korkuyorum hep ve içmiyorum içen birinin yanında da bulunmuyorum anne olacağız hepimiz ya da Bi çoğumuz bu duyguyu daha önce tatmış da olabilir kadınız anneyiz güçlüyüz inanın başarabiliriz. Bir an önce bırakır umarım içen herkes bir daha başlamamak üzere ve sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız yavrularımızı inşallah 🙏
gamzebella
Bebeğimi öğrendiğim gibi bıraktım . Tek dediğim hamile olunca bırakırım öyle de oldu şükür. biraz kafada irade de bitiyor vücudunuz 3 günde nikotini bedeninizden atıyor gerisini beyniniz yapıyor şartlandırın kendinizi bidaha içmeyin
mucizem61
bende hamile kalmadan önce içiyordum ama ogrendigim dakikadan sonra ağzıma bile sürmedim ilkte çok zorlarda kesinlikle bebeğime o zehiri tatdiramazdim sonra tiksinti başladı zaten bulantılarla ama bulantilar kesti canım tekrar istedi ama kesinlikle irade birazda içmiyorum tabiki inşallahta daha da içmem
1850
SevdaBilgiYaan akrabamın kızı hamıleyken hamılelık boyUnca içti. Bırakamadıgını soyledı. Cocuk dogdugundan beri suan 7 yas cıvarında astım hastalıgıyla ugrasıyor. 3-4 yasına kadar sabah aksam sureklı ılaclı makıneden hava alıyordu. Bırakmanın yollarını deneyın derim🤲🏻Insallah bırakırsınız🤲🏻