-aybars-02 AdenEva şu an 3 aylığım ama bitmek üzere yani bir kaç gün sonra 2. TRİMESTER olucak o zaman. Yani 90 gün olduğu zaman.
-aybars-02 Bir kaç gün kaldı o zaman. Teşekkür ederim hepinize arkadaşlar. Rabbim bu yolda hepimizin yardımcısı olsun. Sağ salim alalım kucağımıza minnoşlarımızı inşallah🤲🏻🙏🏻🤰🏻👶🏻👼🏻🌙
-aybars-02 Bus0999 cinsiyeti belli mi canım? Ben gittim 12′de daha küçük dedi. 5 hafta sonra gel dedi bana. 🌙
Bus0999 -aybars-02 tahminde etmedi belli de degil canm daha sen hangi sehrdeydin ozele mi gidyorsn hamileligin nasl geciyor benm bulanti ve uykulu
-aybars-02 Bus0999 Bus0999 ben hakkarideyim canım. Burda özel yok yaa. İkili tarama bile yapmadı doktorum.