Merhaba canlar. Buraya bir yıl sonra geri döndüm. Dört aylık bebeğimi aniden kaybetmiştim. Şimdi yeniden hamileyim elhamdulillah. Ama eski yazdıklarımı okuyunca gözlerim doldu. Şimdi 5 haftalık ama çok belirti hissetmiyorum göğüslerdeki hassasiyet haricinde. Normal mi sizce? Birde doktorum kese gördü. Sıkıntı gözükmüyor dedi. Fakat kan testini haftaya istedi. Sıkıntı olur mu acaba. 🥺