Bugün kontrrole gittim nst de sancım çıktı biraz. İki santim açıklık var herşey normal suyum iyi. Fakat bebekte biraz hareket azlığı var bunu doktoruma söyledim başka bir sıkıntı varsa onu anlayamayız riske atmayalım gelişimi iyi, yarın suni sancı ile doğumu başlatalm dedi 🙄 38+4 um korkmaya basladm şimdiden tuhaf duygular içindeyim 😓 beni neler bekliyor yarn tecrübeli anneler neler yaptı acaba