İki aydır gebelik şekeri sebebiyle diyet yapıp ana öğünlerden sonra ölçüm yapıyorum , bugün her zmanki dahiliyecime gittim tiroid yüksek çıktığı için beni endokrinoloji ye yönlendirdi neyse gittim ama ….. Meğer ben şekeri yanlış olcuyormusum. Endokrin Dr u açlıkda olcmem gerektiğini ve ilk lokmadan itibaren 60. Dakika da şeker olcmem gerektiğini söyledi. Bense son lokmadan itibaren bir saat sonra olcuyordum ve bir kaç kez açlık ölçtüm . Yani bana ne diyetisyen ne de dahiliyecim bunu söylemedi bende ne denirse sadece ona göre ölçüm yaptım . Şimdi çok tedirgin oldum hep yanlış ölçtüm ,ya 140dan hep fazla çıkmışsa …..😔😔😔