Jan91 Merhaba 🌸 Acaba aranızda benim gibi saçlarında beyazlar olanlar var mi, yada erken yasta beyazlayan, hamilelikte ne yapiyorsunuz peki?
Esraliiii Jan91 31 yaşındayım saçımın yarışı beyaz seviyorm yakışıyor eşim yaşlı aldım diyor ama ben takmiyrm
Rintintin Jan91 ben de 31 yasindayim efsane beyazim var. Normalde kapalı olmama rağmen boyatiyodum gebelikte öylece kaldılar 🤣
Jan91 Esraliiii anliyorum sizi acaba böyle bisey bebegi kötü etkiler mi, saglik açısından belki saçma ama aklima geliyor bazen😄🤷♀️
Jan91 Rintintin ya bendede oyle var da amonyaksiz boya kullanicam heralde, ama bazen aklima takiliyor saçlarimda beyaz in çok olması bebegi saglik açısından etkiler mi diye🤷♀️
211212g Jan91 benimde aşırı derecede beyazlarım var 31 yaşındayım hiç bişey yapmıyorum doğumdan sonra boyatırım artık cokta takmıyorum yani 😊
edatopcu27 37 yaşındayım beyazlarim bariz belli sprey boya aldim disariya çıkarken sıkıyorum yikayinca zaten akıp gidiyor şimdilik işimi görüyor dogurunca boyatirim hem kendi rengine gecmis oldu daha rahat açılır artik
Asudeprenses Jan91 siyah kına var onu kırmızı kına ile karıştırıp boyadım hep ayda 1 kez ,zararı olmadı dökülmeyi önledi hatta bakım yapmış oldum, benimde bayağı beyazım var