Esn 1 haftadır öksürükten başımı kaldıramıyorum ne yaptıysam geçmedi acile gittik buhar verip gönderdiler bugün kadın Doğuma gittim göğüs hastalıklarına yönlendirdi. Doktor solunum fonksiyon testi ve kan tahlili yaptı sonuçlar berbat çıktı augumentin 1000 lik iki kutu ilaç yazdı günlük 3 doz kullancam. Başına böyle bişey gelen varmı enfeksiyon bebeğime zarar vermiştir diye çok korkuyorum 😔
Aysegul30 Esn canım bende ıltihap vardı şimdi bakteri fazla çıkıyo 300 lerde işte bol su geçen hafta wincef antibiyotik vermişti artıkbaska veremem dedi aleljik verdi serum verdi 32+4 üm idrar yolunda benimki
Zuve Esn benimde kanda çıkmıştı gripten dolayı gidince ilaç vermedi bol su içtim limon damlattim suyuma geçti şükür korkma sende
Esn Aysegul30 çok geçmiş olsun canım inşallah düzelir benimki kanda olduğu için çok endişeliyim hemde günlük 3000 mg antibiyotik alıcam ben daha yolun başındayım 11+2 olduk korkuyorum 😔