Bizim de ilk ay ultrasonda bir kalçasının açısı 59 çıkmıştı ama bir şey yapmaya gerek yok dediler kendiliğinden düzelir dediler ikinci ay kontrole gittik tekrar ölçüldü düzelmişti. Çift bez takarak ikinci aya kadar düzelenleri de duydum inşallah sizin de düzelir canınızı sıkmayın 🌸